משקפי השמש החדשים של ולנטינו יוציאו לכולם את העיניים

הקיץ אמנם כבר הסתיים אבל תכל'ס, אין באמת עונה אחת למשקפי שמש. קיץ, חורף, סתיו או אביב, יו ניים איט – משקפי שמש הם כבר מזמן לא רק להגנה על העיניים – משקפי שמש הם אקססורי בגדר חובה. לשמחתנו, חברת LUX LOOTERZ יודעת ומבינה את הצורך הזה והיא אחראית על ייבוא מותגי יוקרה בקטגוריית משקפי השמש לארץ תוך שהיא מקפידה על איכות החומרים והמחירים, שלא תמיד שווים לכל כיס אבל בהחלט מספקים את הקהל שיודע ומבין מהי אופנה אמיתית.

החודש השיקה החברה את קולקציית הפסולה הראשונה של המותג הוותיק והאהוב, VALENTINO. בקולקציה תוכלו למצוא דגמים מאוד מיוחדים המושפעים מסגנונות שונים: החל מהסטייל של שנות ה-50 ועד לאייטיז המוגזמות. המשקפיים מאופיינים בחומרים חזקים מאוד כמו טיטניום ומיוצרים בבתי המלאכה הטובים ביותר ביפן. סטייל איטלקי וייצור יפני – יש יותר טוב מזה?
בהשקה הנוצצת כיכבו לא מעט מפורסמים ביניהם לי לוי ההורסת, דן שפירא שנולד עם משקפי שמש ושלל דוגמנים ודוגמניות שהציגו בפני האורחים
את הקולקציה החדשה.

הכירו את דגמי הקולקציה החדשה לבית VALENTINO  ובייבוא בלעדי של חברת LUX LOOTERZ

VALENTINO VIII
משקפיים המזכירים צורת גוף נשי, משולבי טיטניום בצורת עיני חתול, תוך התכתבות עם אופנת שנות ה-50 רטרו סטייל – מגניב עם זיקה מובהקת לסגנון הנצחי.
הדגם כולל אלמנטים עיצוביים מתוחכמים מבחינה טכנית כמו אבני חן אייקוניות בולטות על החלק העליון והקדמי של הגשר ומוטות מעוותים ופרוגרסיביים.
הסגנון זמין בשילובי צבעים כמיטב המורשת של ולנטינו כולל שחור, בורדו, חום וקריסטל. דגם ה- VIII הוא גולת הכותרת עבור החיננית אך חוצפנית.
ממש פאם פאטאל של ימינו.

VALENTINO XVI
דגם זה בנוי בצורת משקפי טייסים גדולים בהשראת שנות ה-80 העליזות. הדגם כולל עדשות רטרו בעקומה נמוכה עם נוכחות אופנתית בולטת. הסגנון הוא של הטייס האולטימטיבי עם אבני חן כמיטב המסורת של ולנטינו, המוטות וקצותיהם עשויים טיטניום טהור. טכנולוגיות עיצוב חדשניות מקרינות את השמש הרב-צבעונית מעבר לשולי העין כדי לשפר את ההשפעה החזותית ולהדגיש את הפלטה המשלימה של שילובי הצבעים המתוחכמים של מורשת ולנטינו.

VALENTINO XXII
דגם זה מבוסס על הסטודיו הוותיק של המותג הנחשק. הדגם האייקוני נוצר כדי לתת כבוד למנהל הקריאייטיב של המותג פייר פאולו פיצ'ולי ובהשראת המסגרת האישית שלו. הוא מציג פרשנות מודרנית לצורת הרטרו – וולינגטון משנות ה-60 שנעשתה לאייקונית על ידי הקולנוע האיטלקי אשר פרח באותה תקופה. דגם זה זמין בשחור מלא, חום ודבש עבור הרגשת רטרו נצחית. הסגנון כולל חזית בעובי 8 מ"מ המפוסלת באלגנטיות כדי למקסם את הנפח ועיטורים כולל אבני חן בחלק הקדמי והמוטות.

ניתן להשיג בחנויות המשקפיים המובחרות