כולם אוהבים את המותג הצרפתי BALMAIN

בית האופנה הצרפתי, הוותיק, והיוקרתי BALMAIN, שמפורסמות רבות כמו קים קרדשיאן ג'יג'י חדיד, ושורה ארוכה של דוגמניות ומובילות דעה בעולם האופנה לובשות ומתהדרות בו, משיק קולקציה משקפיים חדשה לסתיו חורף 2021. לפני כ-4 שנים נקנתה החברה ע"י קרן קטארית שבראשה עומדת השייח'ה מוזה בינת נאסר, אימו של אמיר קטאר שייח' תמים, ואשתו של האמיר לשעבר. מוזה אישה חזקה ואייקון אופנה בקטאר, הקפיאה את כל פעילות המותג למשך 3 שנים, וסגרה את כל הזכיינים בעולם, וכיום היא מטפלת בלעדית במותג ועל פיה יישק דבר.

בשלוש שנים האחרונות המותג "בלמין" חזר ובגדול, קם לתחייה הרבה הודות לכשרון של המנהל הקריאטיבי החדש אוליביה רוסטינג שהחליף את המעצב כריסטוף דקרנין, אחרי שאוליביה שימש כעוזרו הבכיר משנת 2009. קודם לכן עבד רוסטינג חמש שנים בבית האופנה של "רוברטו קוואלי".
מתחילת דרכו מטרתו של אוליביה היא הוביל את המותג למחוזות חדשים, לשנות את הקו הישן והמסורתי לקולקציות צעירות, בועטות, טרנדיות ובולטות בשטח. ועדיין הוא מוקיר מסורת ויודע שליוקרה, איכות ומודרניזם אין גבולות.

אוליביה שמעבר להיותו מעצב מוכשר, הוא גם סלב מוכר עם 6 מיליון עוקבים באינסטגרם, חבר של ניימר, ביונסה וריאנה, והצליח בתקופה קצרה ביותר לחולל באז בעולם האופנה. חברת AKONI היא שמייצרת את משקפי השמש ל"בלמיין" תחת השם "בלמיין ביי אקוני", והם הפכו להיות החברה המובילה והגדולה ביותר בתחום בעולם.

קולקציית סתיו חורף 2021
הקולקציה החדשה תואמת את ה-DNA של בית האופנה הוותיק. סגנון חזק ועז, אפילו עד לגבול המוחצן, בנגיעות רבות של זהב, ושילובים עם הצבע השחור, זכר למדליונים ולכפתורי הזהב של המותג בעבר.
משקפיים לנשים וגברים העונים להגדרהluxury  – מותרות. הקולקציה מיוצרת ביפן, ועשויה מהחומרים האיכותיים ביותר בתחום, ובידי אנשי המקצוע המיומנים ביותר. חומרים כמו טיטניום וציפויי זהב, אצטט יפני הנחשב ליוקרתי, האיכותי והיקר ביותר. "אפונים", עשויים מ- Ceramics ממנו עושים את שועני היוקרה העולמיים "ראדו". רוב הדגמים מיוצרים במהדורות מוגבלות ממוספרת של 500 יחידות לדגם, ולכן נחטפים בעיקר על ידי אספנים בעולם כולו.

העונה הקולקציה עשירה במיוחד. עם מגוון רחב של דגמים, מסגרות מאצטט ומטיטניום, גדולות, אגרסיביות, ומוחצנות. לוגו המותג מופיע בכל מוט, בורג ומסגרת. למרות היותו מותג פרמיום יוקרתי, יש בו את הטוויסט של "הפרוע" והשובר גבולות ועדיין – כל מי שיש לו "בלמיין" נראה מיליון דולר. אין פלא שהקולקציות של המותג הופכות להיות אייקון אופנה עולמי.

יבואן חברת looterz LUX המייבאת את המותג AKONI, BALMAIN
להשיג בחנויות המשקפיים המובחרות בכל רחבי הארץ.